четвртак, 16. април 2015.

Особа коју волим

  Особа коју много волим је моја мама Жељка.
  Има ведре зелене очи, чији ме блистави поглед усрећује. Коса јој је црна. Тен мамине коже је светао. Увек ће ме храбрити и тешити. Када сам добио лошу оцену оцену у школи, утешила ме је и рекла да ћу поправити оцену и да ће следећи пут бити боље. Моја мама је веома вредна. Сваког дана иде до продавнице. Дружељубива је. Често позове наше комшије да наврате код нас. Углавном је ведра, али ако радимо нешто што не смемо, наљути се. Рекла ми је да не једем велику чоколаду, али је нисам послушао, па ме је казнила. Нисам смео да једем слаткише до краја недеље. Мама ће да ми помогне у свакој прилици. Када нисам могао да понесем тешке ствари из продавнице, помогла ми је. Ако ме неко дира, рећи ће му да престане. Старији дечаци су ме задиркивали, мама ми је помогла и рекла им да престану.
  Увек ћу волети и ценити моју маму. Једног дана волео бих да постанем као она.  

Нема коментара:

Постави коментар